6 kwietnia 2010

Pasja czytania

"Książki są bramą, przez którą wychodzisz na ulicę, mówiła Patricia. Dzięki nim uczysz się, mądrzejesz, podróżujesz, marzysz, wyobrażasz sobie, przeżywasz losy innych, swoje życie mnożysz razy tysiąc. Ciekawe, czy ktoś da ci więcej za tak niewiele. Pomagają też odpędzić różne złe rzeczy - samotność, upiory i tym podobne gówna. Czasem się zastanawiam, jak możecie znieść to wszystko wy, które nie czytacie."
Arturo Pérez-Reverte "Królowa Południa"

Moją wielką pasją jest czytanie książek. Uwielbiam to! Czytam zawsze wieczorami, przy gorącym kakao czy owocowej herbacie. Pamiętam, że jak tylko nauczyłam się czytać, poszłam do Biblioteki Miejskiej z tatą, by się tam zapisać. Zaczęłam wypożyczać Kubusia Puchatka, baśnie Andersena i inne...
Teraz jestem zapisana do trzech bibliotek+szkolna;)
Na blogu jest możliwość wpisania swoich ulubionych książek. Nie umieściłam żadnego tytułu, ponieważ czytam od 10 lat i trudno byłoby mi, wpisać jakiś jeden konkretny, tytuł. Dlatego wpisałam tylko rodzaje książek, które czytam najczęściej. Tak naprawdę żadnym gatunkiem nie pogardzę. Musi mnie porostu książka wciągnąć, urzec, zaciekawić...Niektórzy dziwnie na mnie patrzą i myślą o mnie, że tak kocham czytać, ale trudno, ja się tym nie przejmuję!. Robię to, co lubię, co mi sprawia przyjemność, więc komu i co przeszkadza?! Nie wyobrażam sobię, abym miała zaprzestać czytanie książek...nie, nie, nie! Czytałam, czytam i zawszę będę czytać, wbrew opiniom innych!
Na pewno nie raz, będę na blogu dzielić się z wami jakimiś fajnymi książkami, które mnie się spodobały. Mam nadzieję, że będziecie komentować, wygłaszając swoje opinie;)
Pozdrawiam wszystkich miłośników książek;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz