7 kwietnia 2010

I znów szkoła

"Nauka w szkołach powinna być prowadzona w taki sposób, aby uczniowie uważali ją za cenny dar, a nie za ciężki obowiązek".
Autor: Albert Einstein

Ohh, tyle było przygotowań do świąt...zakupy, gotowanie, sprzątanie...
I już po świętach, szybko zleciało..
I niestety dzisiaj trzeba było iść do szkoły, a ja... nie lubię chodzić do szkoły!
Nie lubię się uczyć i wg. Nie uczę się za dobrze i mam do siebie wielkie pretensje o to. Trudno jest mi się zabrać do nauki.
Pewnie, gdybym bardziej przyłożyła się do uczenia, miałabym lepsze oceny, ale ja jestem... strasznym leniem!! Tak zdaję sobię z tego sprawę, że no niestety, jestem leniem co do nauki. Tak trudno zabrać mi się do "zakuwania" gdy jestem w domu! Wolę obejrzeć coś w telewizji lub puścić sobie jakiś fajny film, czytać książkę, iść na spacer albo dyskutować z rodzicami(co często prowadzi do kłótni). Jednak najlepiej z przedmiotów szkolnych idzie mi geografia, język polski, historia, biologia no i religia.
Ale najbardziej lubuje się w języku polskim!;)Może nawet zwiąże z nim swoją przyszłość...
Może nie było by tak źle z tymi ocenami, gdyby nie matma, chemia, fizyka...nienawidzę tych przedmiotów!! Dla mnie mogłyby nie istnieć, choć wiem, że są ważne...
No zobaczymy, jak to wszystko wyjdzie w czerwcu, mam nadzieję, że nie najgorzej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz