26 kwietnia 2010

Ajć, egzaminy!

Oj, dzisiaj trochę kiepskie samopoczucie;/ Parę osób mi podziałało na nerwy i w ogóle mnie tak głowa boli;/ Ah, dzisiaj już poniedziałek, a jutro zaczynają się...egzaminy! Ciekawe jak nam pójdą, hi hi.
Napewno jednym lepiej, innym trochę gorzej...a mnie? No zobaczymy. Mam nadzieję, że nie gorzej niż na próbnych tylko lepiej. Ale boję się, że mnie nerwy "zjedzą" i sparaliżują;/ A mam duże obawy, że napiszę gorzej jak na próbnych i co wtedy!? Kurde, a jak źle mi pójdzie?! Wiem, że nie powinno się tak myśleć, trzeba być pozytywnie nastawionym...ale takie złe myśli mnie napadają. Trochę się denerwuję, a dopiero co jutro będzie...;/ Mam nadzieję, że sobię poradzę, będzie wszystko ok, i dobrze mi pójdzie;) Musi tak być!
Życzę wszystkim pozytywnych wyników, jak najwyższych!;)

6 komentarzy:

  1. a ja mam na rto wy**bane ;d hahaha, bedzie co ma być:P 3 lat w jeden dzień się nie nauczę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, fajnie, że masz takie dobre samopoczucie;)
    W jeden nie, ale miałyśmy się uczyć na bieżąco caaały czas ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. no właśnie, ale tego nie robiłam więc teraz nie ma co "płakać" ;D cóż, WALIĆ :D tylko to pozostało :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, ale masz podejście!;p
    ale wiesz...inni płaczą...;P

    OdpowiedzUsuń
  5. no dkładnie :d ja na szczęście nie, boje się tego cholernie no ale co ma być to będize ;)) BĘDZIE DOBRZE... może :Pp

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie, będzie;) Musi! ;)

    OdpowiedzUsuń