28 maja 2010

I znów to samo!

"Nie rezygnuj z marzeń, nigdy nie wiesz, kiedy okażą się potrzebne."
— Carlos Ruíz Zafón

Kurde, niedawno co pisałam, że jestem chora i boli mnie gardło,
a tu znowu to samo!
Tak od środy mnie złapało;/ Ale dobrze, że tylko ból gardła, a nie żadny tam katar czy uporczywy kaszel...chociaż na początku mnie dusiło, ale po pierwszym dniu przestało.
A w ogóle miałam komputer zepsuty;/ Ten to też mi działa na nerwy! Od kupna tego komputera to nic tylko go naprawiamy albo tata robi formatki. Znowu się zepsuł, dał facetowi do naprawy, na drugi dzień go do domu przyniósł "naprawionego" tylko tyle, że znowu coś się psuło, nie włączało i na drugi dzień znowu go zaniósł...Wczoraj tata go przyniósł no i chodzi...zobaczymy jak długo...
Ah, w ogóle mam taką ochotę na rower. Tak bym sobie pojeździła! Ale albo jest brzydka pogoda bo pada lub ja jestem chora;/ No ale tak sobie myślę, że może po niedzieli sobie pojeżdżę na tym rowerku...Trzymajcie kciuki;)

2 komentarze:

  1. Widzę, że interesujesz się książkami. Wchodzę na Twojego bloga już od jakiegoś czasu, wiec mam nadzieje, ze zobaczysz tez mojego - > http://pokojdusz.blogspot.com/
    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, zapraszam na mojego bloga, znajdziesz tam opisy rożnych książkę ;D
    http://ksiazkiswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń