19 sierpnia 2010

Ooooo!!

"Najbardziej przerażającym dźwiękiem na świecie jest bicie własnego serca. Nikt nie lubi o tym mówić, ale to prawda. Jest to dzika bestia, która w samym środku głębokiego strachu dobija się olbrzymią pięścią do jakichś wewnętrznych drzwi, by ją wypuścić".
— Jonathan Carroll

Wczoraj spotkałam się ze znajomymi, byliśmy na mieście-napoje, ciastka, chipsy, rozmowy, wygłupy, po czym poszłam do domu koleżanki. I tak jakoś wyszło, że puściliśmy sobie horror pt."Teksańska masakra piłą mechaniczną", no tytuł coś mało optymistyczny, co?! no cóż...Ale jakoś oglądałam, jak coś się zaczynało baaardzo krwawego to troszkę odwracałam głowę, hihihi. Jakoś doszliśmy prawie do końca filmu, ale już wiedzieliśmy jak się film skończy, a było już bardzo ciemno i późno to do domu musiałam już iść, więc wyłączyliśmy wiedząc jak się film skończy...A ja dzisiaj z ciekawości przeogromnej postanowiłam sprawdzić i włączyłam ten film sobie na tym momencie co sobie wczoraj skończyliśmy i...zaskoczenie!! Film skończył się inaczej niż sądziliśmy! Więc dzisiaj jak się z nimi spotkam, to muszę im to zakończenie opowiedzieć, ale będą zaskoczeni, hihi;)
Tak szczerze powiem, że ja raczej takich filmów nie oglądam, choć powiem , że mnie ciekawią bardzo. Tylko tyle, że odstraszają mnie te takie bardzo jakieś krwawe i obrzydliwe sceny. W ogóle lubię bardzo oglądać dobre filmy. Komedie, komedie romantyczne, thrillery, horrory (mniej), hehe;D Ale po mimo tego horroru to dzień i tak był fajnie spędzony;)
P.S. Jak znacie fajne filmy to napiszcie, chętnie sprawdzę ;)

10 komentarzy:

  1. American Pie;)
    I szacuneczek, że po mimo takiego filmu, obejrzałaś dzisiaj zakończenie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecam siedem dusz, avatar oraz serie bibliotekarza

    OdpowiedzUsuń
  3. piła 1-5, oszukac przeznaczenie, straszny film, sierociniec ;D jak mi coś na myśl przyjdzie jeszcze, to napiszę Ci !:d

    OdpowiedzUsuń
  4. Co Ty! Piła za straszna, taka...łee!;P
    Oszukać przeznaczenie może być(pamiętasz;laska spalona w solarium, hahah) A kurde, co do tego sierocińca-nie mogę się zabrać, a tak obiecuję sobie, że go obejrzę od pół roku chyba...;P

    OdpowiedzUsuń
  5. sierociniec jest na prawdę fajny... koniec jest piękny, aż się poryczałam;)
    solarium - łahaha:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nom, obejrzę, obejrzę;)
    Solarium, hehe, skojarzenia...;P

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie, dlatego mam tremę :D! i nie chodzę :D haha! :D
    hmm, jakie by tu filmy jeszcze Ci 'dac' :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie, bo Ty mi dałaś skubańcu same z tematyki; Horror;P!
    A może jakaś komedyjka albo kryminałek...hihi;D 'P

    OdpowiedzUsuń
  9. kryminały? zobacz na torrencie czy jest serial amerykański "dexter".
    Mówiłam CI o nim, genialny :D!
    z komedii to Lejdis <3, Ciacho, To nie tak jak myślisz kotku, :D
    oo, dzień świra jeszcze i king sajz - mega!!
    + disco robaczki :D!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahaha, Disco robaczki;P Nie no, dobra...nie będę się śmiała. Zobaczę;)
    Okey, dzięki Wam :))

    OdpowiedzUsuń