31 stycznia 2011

Hahaha;**

"Dla przeciwwagi wielu uciążliwości życia niebo ofiarowało człowiekowi trzy rzeczy: nadzieję, sen i śmiech."
-Immanuel Kant

I dzisiaj się zaczęło...ehhh. Ale jakoś poszło. Teraz właśnie odrabiałam angielski i francuski, Zaraz będę dokańczać. Trochę poczytam, zjem, obejrzę coś i pójdę spać;D
A jutro będę się uczyć na test z Geografii. A, i teraz wszyscy mówią, że chcą już Wielkanoc;)Hahaha, paranoja.
Ale najlepsze z tego wszystkiego jest to, że mogłam się spotkać z Wami!;))
Tylko jak się śmieję to o wszystkim innym zapominam, czuję, że żyję iii...jest zajebiście!;) Po prostu ja, jak zwykle, znowu się dzisiaj uśmiałam jak głupia, że aż tchu mi brakowało, haha;D Tylko głupawki mam z Wami;D
Ale tak to tylko z Moją, hehe;* i jeszcze z Lejdi;*
Nom, dzięki dziewczyny, bo jak jestem z Wami to człowiek czuje się o wiele, wiele lepiej!;);***

"Śmiech jest jak sól, życie bez niego nie smakuje"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz