26 stycznia 2011

Feriee!

"I jeszcze to
I jeszcze coś
Aby poczuć
Prawdziwe szczęście"

Feriee!;D i To cudowne uczucie, że możesz sobie spokojnie wstawać o której się chce, nie martwiąc się Tym Wielkim Gównem o imieniu- Liceum..!;/ Wstawać spokojnie bez konsekwencji, że czegoś nie umiesz, że czegoś nie zrobiłeś, a może niedokładnie przygotowałeś się na klasówkę. Nie myśleć o szkole. Piękne. Szkoda, że niestety ta "bajka" niedługo się zakończy. I co, znowu będę przychodziła ze szkoły pełna rozpaczy, jak tylko pomyślę o tej stercie nauki, że sama ilość po prostu mnie odpycha i zalewa mnie zwątpienie…i nic, jak tylko płakać się chce, że nie dam rady. Że się nie uda. Że znowu zasnę w łóżku pod kołdrą z zeszytem w ręce. Chcę normalnie funkcjonować, normalnie. A najlepsze jest to, a raczej najśmieszniejsze, że przychodzi taka chwila, że jestem pełna "wiary" tzn. że obiecuję sobie, że zrobię to co mam zrobić, że będzie dobrze. Ale chwilę później, gdy mam to zrobić to...nie chcę mi się. Najzwyczajniej w świecie po prostu mi się nie chce.. Nie chcę tak! mnie tylko przyjemność sprawia nadejście nocy i zaśnięcie w swoim łóżku, bo chyba tam się najlepiej czuje.. i zasnąć, nie myśleć, nie przejmować się. Po prostu spać. Niezbyt optymistyczne, co?! Tak, wiem. Jestem tego świadoma. Może kiedyś, będzie tak, jak bym chciała. Tak jak to sobie wyobrażam, jak marzę przed zaśnięciem i po przebudzeniu się(oczywiście tylko wtedy jak mam wolne). I może wtedy będę mogła w pełni powiedzieć "Jestem szczęśliwa"! Może...Ale teraz trzeba żyć teraźniejszością, i wierzyć, że wszystko będzie OK, tylko, że ile tak można? Gimnazjum-to był dobry czas w moim życiu-teraz to wiem. Tylko, że niestety czas nie stoi w miejscu, tylko idzie dalej...
A może dobrze? Nie wiem. Ale mam jednak tą cichą nadzieję, że w końcu moim życiem będę satysfakcjonowana;)
Ale teraz, jeszcze 4 dni ferii, cieszmy się tą labą póki jeszcze jest, bo po niej, będzie niezły zapierdziel...

1 komentarz:

  1. no właśnie :< A za niedługo całe gówno się zacznie... paranoja :<

    OdpowiedzUsuń