16 września 2010

Licealiści

Przemyśl to, póki nie jest za późno - bo może za mało walczysz, a może na próżno.
~Dude ©

Już od 16 dni jestem licealistką. Czy się cieszę? Z jednaj strony tak, ponieważ już jestem coraz starsza, a to ma swoje plusy i z drugiej strony nie bo jak pomyślę o tej nauce, o tym wielgaśnym materiale, który musimy umieć, i o tym, że za 3 lata będzie matura...ehh;/
Jest trudno, jest. A ta w ogóle to się przepisałam do innej klasy, oczywiście o rozszerzeniu humanistycznym;) Dlaczego się przepisałam? Z poważnego dla mnie powodu. M.in, a najważniejszy to ludzie jacy byli w tej klasie-bez komentarza. Jestem w klasie, w której jest 34 osoby(trochę za dużo ;P) no i w tym znam fajne 3 koleżanki no i Klaudia z którą się przepisałam. Aha, a zamiast j. niemieckiego, mam język...francuski;) Język sobie można połamać i w ogóle, ale jest śmiesznie;D
Ale jak pomyślę o tej nauce to masakra, jakoś mnie się do niej nie pali;/ Oh, zobaczymy jak to będzie.
A teraz jeszcze te choróbska takie są, że masakra!;/ Ja sama jestem przeziębiona no i od pn-śr nie byłam w szkole, a, że było mi lepiej to stwierdziłam, że pójdę, a dzisiaj tak mnie kaszle! W ogóle w szkole byli niby ludzie, ale też ich tak kaszlało z mojej w klasie;/ A jak się nie pójdzie do szkoły to tyle później tych zaległości;/
Ja sama ile muszę przepisać i się nauczyć, a no, zobaczymy jak to będzie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz