17 czerwca 2010

Urodzinki

Marzę o cofnięciu czasu. Chciałbym wrócić na pewne rozstaje dróg w swoim życiu, jeszcze raz przeczytać uważnie napisy na drogowskazach i pójść w innym kierunku.
— Janusz Leon Wiśniewski

Tak, tak dzisiaj są moje urodziny i już kończę 16 lat;) Jeszcze 2 lata
i będę pełnoletnia...
Hmmm jak to brzmi...Ale to nie znaczy, że jak będę pełnoletnie to będzie wszystko ok i sobie poradzę, że będzie łatwo...Niestety,
ale większość nastolatków tak myśli...
Ja zdaję sobie z tego sprawę, że bycie pełnoletnim niesie ze sobą dużo samodzielnych decyzji, wyrzeczeń...Ale jak na razie jeszcze mnie to nie dotyczy;)
Chociaż przyznam się, że z jednej strony chciałabym być już pełnoletnia(no wiecie jak to jest;P),a z drugiej strony to bycie nieletnim też może ma trochę plusów, choćby takie, że nie musisz się o wszystko martwić, choć ja z natury jestem taka,
że często, wieloma rzeczami się zamartwiam.. ;/
Ale jak na razie jestem 16-latką i do pełnoletności troszkę mi jeszcze brakuję.
A w ogóle cieszę się, że są wystawione już oceny. Uff, było trudno, musiałam jeszcze zdawać niektóre rzeczy, ale poszło mi dobrze
i jakoś to przezwyciężyłam;) W sumie, to mam takie oceny jakie sobie zaplanowałam, jakie będę miała na koniec roku, nooo i się udało.
No może z wyjątkiem trzech przedmiotów, no ale one nie są dla mnie najważniejsze;)
Aaa jeśli chodzi o cytat powyższy to...rzeczywiście, chciałabym cofnąć czas, wybrać inną drogę, podjąć inne decyzje...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz