6 lipca 2010

Lipec ;)

"Co ważniejsze dla sukcesu: talent czy pracowitość? A co ważniejsze w rowerze: przednie czy tylne koło?"
— George Bernard Shaw

Wiem, wiem, ostatnio robię duże przerwy między postami, ale to dlatego, że nie miałam internetu...;/ Nom, właśnie. Ale na początek dobra wiadomość...dostałam się do szkoły, przyjęli mnie;) Na profil humanistyczny, na który i ja się zapisałam, zgłosiło się 61 osób, więc mają nas podzielić na dwie klasy. Haha, śmieję się, gdyż na te 61 osób jest tylko 8 chłopców! Ja nie wiem, co się z nimi dzieję...
I co, będzie po 4 chłopców w dwóch klasach na humanie? A no, zobaczymy.
Jutro idę zobaczyć z kim będę w klasie i, w której. Tyko, że by, byli fajni i tyle!;)
W ogóle się przyjęłam do pracy...rozdaję ulotki. I tak od 3 lipca do 16 lipca mam podpisaną umowę. A no może być, zawsze coś wpadnie do kieszeni...;) Tylko od tego chodzenia mnie już nogi bolą.;/
Ale lipiec się zaczął spoko i mam nadzieję, że będzie tak do końca;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz